Meniu
Cosul tau

Intrebari Frecvente (FAQ)

COMENZI SI PLATI

Selectati produsul dorit. Selectati optiunile preferate de dvs. apoi apasati butonul “ADAUGA IN COS”. Pentru a vedea produsele din cos, apasati pe iconita “cos” din partea dreapta sus. Urmati pasii pana la finalizarea comenzii.
Puteti plati online cu cardul sau prin ramburs.
Nu preluam comenzi telefonic dar daca doriti informatii si detalii despre produse si comenzi, va stam la dispozitie.
Nu preluam comenzi prin mesaje SMS.
Daca nu sunteti familiarizat cu plasarea unei comenzi online, ne puteti lasa detaliile comenzii pe Whatsapp. Acestea trebuie sa includa aceleasi detalii care sunt necesare si in cazul unei comenzi pe site, cum ar fi numele si adresa dvs., produsele cu specificatiile dorite si numarul acestora.
Comercializam produse atat pe comanda cat si din stoc. In functie de produsele comandate, in general, noi putem prelucra comanda in termen de 1-4 zile lucratoare. Timpul de livrare al comenzii (transportul) mai poate dura 1-2 zile lucratoare. Factori precum un volum ridicat de vanzari sau evenimente neprevazute pot afecta aceste termene, periodic. Daca aceste termene se modifica, vom posta un anunt pe pagina principala a website-ului. Cu toate acestea, ne puteti contacta telefonic, sau prin e-mail pentru a verifica statusul comenzii.
Acceptam plata cu cardul, ramburs sau OP.
Da, daca specificati acest lucru in una din comenzi.
Pentru a anula comanda recomandam sa dati reply la SMS-ul primit imediat dupa plasarea comenzii, cu textul "NU", in termen de 24-48h de la plasarea comenzii. Sau ne puteti contacta telefonic sau prin e-mail. Nu mai pot fi anulate comenzi platite cu cardul pentru produsele personalizate.
Puteti modifica o comanda prin email, SMS sau telefonic.
In primul rand, ne cerem scuze. Daca din comanda primita lipseste un produs, vom rectifica greseala cu prioritate. Pentru asta ne puteti contacta prin email sau telefonic si vom stabili modul in care vom proceda.
In primul rand, ne cerem scuze. Daca ati primit alt produs decat cel comandat, vom rectifica greseala cu prioritate. Urmati pasii de mai jos: • contactati-ne prin email sau telefonic in termen de maximum 30 de zile dupa ce ati primit comanda. Va vom ruga sa descrieti natura defectului/produsului gresit incluzand o imagine sau doua ale produsului. • echipa noastra va va contacta pentru a verifica daca doriti inlocuirea produsului sau returnarea valorii acestuia. • dupa confirmarea dvs. noi vom proceda la inlocuirea produsului sau restituirea contravalorii acestuia, in functie de preferintele dvs.
Da. Comanda minima este de 70 lei.
Pentru a urmari comanda dupa ce aceasta a fost predata curierului, puteti accesa https://gls-group.com/RO/ro/primeste unde veti introduce codul de urmarire pe care l-ati primit prin mesajul de expediere. Pentru a vedea statusul comenzii dvs. recomandam sa va logati in contul dvs. de utilizator sau puteti sa ne contactati telefonic sau prin email.

TRANSPORT SI LIVRARE

Livram produsele cu GLS Curier. Avem o taxa de transport unica de 24 lei pentru curier.
24 lei - curier rapid GLS.
Da, daca plasati o comanda de peste 300 lei.
Comenzile se livreaza de catre curier in zilele lucratoare de luni pana vineri.
Livrarea comenzii poate dura 1-2 zile. Atentie! Livrarea presupune doar transportul efectiv nu si prelucrarea comenzii de catre noi, aceasta poate dura intre 2 si 40 de zile lucratoare in aceasta perioada!
Nu. Deoarece multe dintre produsele noastre sunt confectionate pe comanda, va trebui sa planificati aproximativ o saptamana in avans, in functie de marimea comenzii. Produsele din stoc vor fi livrate mai repede insa nu putem garanta acest lucru.
De la 1 la 4 zile lucratoare pentru procesare/confectionare si alte 1-2 zile lucratoare pentru livrare.
Pentru a urmari comanda dupa ce aceasta a fost predata curierului, puteti accesa https://gls-group.com/RO/ro/primeste unde veti introduce codul de urmarire pe care l-ati primit prin mesajul de expediere. Pentru a vedea statusul comenzii dvs. recomandam sa va logati in contul dvs. de utilizator sau puteti sa ne contactati telefonic sau prin email.
Puteti modifica adresa de livrare in termen de 24 ore de la plasarea comenzii daca aceasta nu a fost livrata deja.

RETURNARE, SCHIMBURI SI RESTITUIRI

Pentru a returna un produs, ne puteti contacta telefonic sau prin email in termen de 30 de zile de la primirea coletului dvs. Dupa verificare veti fi contactat pentru a alege modul in care va va fi restituita contravaloarea comenzii/ produselor returnate.
Dupa aprobarea returului veti primi banii inapoi prin virament bancar intr-un cont specificat de dvs.
Aveti la dispozitie 30 de zile pentru a returna un produs.
Comenzile se livreaza de catre curier in zilele lucratoare de luni pana vineri.
Contravaloarea returului va fi transmisa in termen de 3-5 zile lucratoare de la primirea acestuia la sediul nostru.
Nu. Contravaloarea transportului pentru retur va fi suportat de catre dvs. Noi vom restitui doar suma aferenta produselor returnate.
Nu. In aceasta categorie intra nominalele si orice alte produse existente pe site dar la care ati solicitat alte caracteristici fata de cele disponibile.

PRODUSE

In acest caz ne puteti contacta telefonic, prin email sau Whatsapp iar noi vom face tot posibilul sa va oferim produsul cautat.
Ne puteti contacta telefonic sau prin email sau whatsapp pentru mai multe detalii privind disponibilitatea produsului.
Desi majoritatea produselor noastre apar in stoc, fiind producatori, multe dintre ele le confectionam pe comanda. Din acest motiv livrarea dvs. poate dura mai mult dar ne puteti oricand contacta pentru a verifica statusul comenzii.

GENERAL

Sediul nostru este in Jud. Arad, Loc. Sanleani, Str. Principala, nr. 227.
Nu. Produsele noastre pot fi comandate exclusiv online.
Da, daca specificati acest lucru la plasarea comenzii.


Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul disponibil pe acest site, pentru a oferi funcționalităti specifice social media și pentru a analiza traficul. Citește politica de utilizare cookies